Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Zmagovalni servis

Petrol
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Evropsko prvenstvo v odbojki je bil največji slovenski športni dogodek v 2019 in Petrol glavni nacionalni sponzor. Dva izmed glavnih strateških ciljev družbe sta celovita ponudba in povečanje vrednosti za uporabnika, saj se želi Petrol od percepcije bencinskih servisov s storitvami in izdelki za prevozna sredstva premakniti k percepciji ponudnika celostnih naprednih storitev in odlične uporabniške izkušnje, ki ponuja tudi bencinske servise s storitvami in izdelki za prevozna sredstva.

IDEJA

Da Petrol predstavimo kot ponudnika celovitih rešitev z odlično uporabniško izkušnjo smo za aktivacijo sponzorstva organsko prepletli najpomembnejši spekter Petrolovih storitev in lastnih blagovnih znamk in tako navijačem omogočili še boljše doživetje evropskega prvenstva – od nakupa vstopnic do zajtrka po tekmi in vse vmes.

Kompleksen nabor storitev in izkušenj smo komunicirali s krovnim sporočilom zmagovalni servis, ki je organsko povezal Petrol in slovensko odbojkarsko reprezentanco. Zmagovalni servis je namreč značilen za celotno ponudbo bencinskih servisov in hkrati predstavlja najmočnejšo točko slovenske odbojkarske reprezentance, po kateri jo poznajo tako navijači kot konkurenčne reprezentance.

STRATEGIJA

Za doseganje 2 ključnih strateških ciljev družbe smo morali preseči 2 izziva – najprej vzbuditi zanimanje, saj je le 13 % Slovencev vedelo, da Eurovolley poteka tudi v Sloveniji, nato pa poleg zavedanja o širokem spektru Petrolovih storitev omogočiti tudi odlično uporabniško izkušnjo pri storitvah, saj lahko samo izkušnja spremeni percepcijo in vedenje uporabnikov.

Sponzorstvo Eurovolley-a 2019 smo s Petrolom prepoznali kot odlično komunikacijsko in poslovno priložnost, s pomočjo katere lahko organsko integriramo in komuniciramo storitve, ki jih je Petrol razvijal in dodajal postopoma in bodo pomembno pomagale spreminjati percepcijo Petrola - od sveže hrane, ki jo Petrol ponuja v okviru lastne blagovne znamke Fresh; prodaje vstopnic, ki jo Petrol izvaja v okviru lastne blagovne znamke Petrol Ticket; do storitev mobilne denarnice, ki jih Petrol ponuja v okviru lastne blagovne znamke Petrol mBills.

Z zagotovitvijo ekskluzivnih pravic nad prodajo vstopnic in ponudbo gostinskih storitev v času tekem pa si je Petrol zagotovil, da je taktika dvigovanja zavedanja in spreminjanja percepcije potrošnikov hkrati postala tudi taktika poslovnega doprinosa v času aktivacije sponzorstva.

IZVEDBA

Sponzorsko kampanjo smo kot odbojkarsko tekmo razdelili na tri sete.

Prvi set

Glavna cilja sta bila dvig zavedanja in zanimanja za Eurovolley v Sloveniji in vzpostavitev zavedanja o sponzorstvu Petrola z grajenjem močne emocionalne vezi z navijači. S komunikacijo smo začeli že več mesecev pred prvenstvom, pri čemer smo na prodajnih mestih, digitalnih kanalih, radiu, OOH in drugih materialih predstavljali ključne akterje slovenske odbojkarske reprezentance.

Lansirali smo zmagovalni-servis.si, kjer so uporabniki lahko našli ključne informacije, zanimivosti in nagradne igre ter imeli možnost nakupa navijaških rekvizitov in vstopnic za tekme.

Drugi set

V drugem setu smo se osredotočili na grajenje odlične uporabniške izkušnje v vseh korakih. Slovenski odbojkarji so postali zvezde Petrolovih trgovin že mesec dni pred prvenstvom.

Na zmagovalni-servis.si smo lansirali nagradno igro, v kateri so uporabniki lahko glasovali za svojega favorita med 6 različnimi oznamčenimi sendviči iz Fresh ponudbe, ki so jih izbrali in priporočali slovenski reprezentantje. Petrolove trgovine so ponosno zasijale v barvah EuroVolleya.

Tretji set

V tretjem setu smo se poleg izkušnje na Petrolovih prodajnih mestih še posebej osredotočili na izkušnjo navijačev na tekmah. Na prodajnih mestih so obiskovalci lahko kupili “odbojkarske” sendviče in navijaške rekvizite, prodajalci pa so jih pričakali v posebnih uniformah z odbojkarskimi sporočili.

Nato smo jih pred športno dvorano presenetili s posebnim navijaškim kotičkom. Za promocijo brezgotovinskega plačilnega sistema mBills in blagovne znamke Fresh pa smo pripravili poseben VIP servis za navijače na tribunah, Servis do sedeža. Razvili smo unikaten sistem za naročanje hrane in pijače kar z navijaškega sedeža do navijaškega sedeža in navijačem tako omogočili, da se okrepčajo in osvežijo ter pri tem ne zamudijo niti trenutka tekme.

REZULTATI

0

prodanih vstopnic, s čimer smo cilj presegli za več kot 80 %.

0

dvig prodaje Fresh sendvičev v času kampanje.

0

višji engagement od povprečja na Petrolovih družbenih omrežjih.

0

povečanje števila plačil z mBills.

0

najbolj uspešnih kampanj med 2013-2018 po CEM (Communication Effectiveness Measurement) indeksu.