Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Volkswagen Čista Moč

Porsche Slovenia
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Volkswagen vedno ustvarja za ljudi, na presečišču najsodobnejših tehnologij.

Zadnja leta so raziskave in razvoj usmerili k razvoju najsodobnejših električnih vozil, ki prispevajo k čištejšemu okolju za danes in jutri. Poleg tega so že vrsto let generalni sponzor Ljubljanskega maratona, zato smo za aktivacijo sponzorstva povezali ljudi, tek in električno energijo.

IDEJA

Potrošnikom smo predstavili pogled v prihodnost, pri čemer smo tekače iz porabnikov energije spremenili v vire energije.

S strokovnjaki Instituta Jožefa Stefana smo s pomočjo sodobne tehnologije razvili e-steze, ki mehansko energijo tekačev pretvarjajo v elektriko in jo shranjujejo.

Da smo sklenili krog in lokalnemu okolju vrnili nekaj koristnega, smo energijo, ki so jo tekači družno zbrali na Volkswagen Ljubljanskem maratonu, v obliki uporabe e-Golfa darovali društvu Rdeči noski za obiskovanje otrok v bolnišnicah.

IZVEDBA

Priprave

Tekači, ki so se pripravljali na maraton, so na različnih lokacijah v Ljubljani in okolici s pomočjo e-stez zbirali električno energijo.

Tv oglas

S pomočjo zbrane električne energije smo pokukali v prihodnost in posneli prvi TV oglas brez ogljičnega odtisa. TV oglas smo posneli izključno z zbrano električno energijo, ki smo jo sproti shranjevali v akumulatorje.

Spletna stran

Na spletni strani smo s pomočjo privlačnega interaktivnega energijskega kalkulatorja uporabnikom prikazali, koliko električne energije lahko proizvedejo pri teku in kaj bi z njo lahko poganjali.

Dogodek

Na maratonu smo zbiranje energije pretvorili v zanimivo aktivacijo, s katero so tekači videli, koliko energije ustvarja tek in jim na ta način približali čisto energijo in e-avtomobile. Energijo, zbrano na maratonu, smo v obliki uporabe e-Golfa darovali društvu Rdeči noski za obiskovanje otrok v bolnišnicah.

PR

Pripravili smo različne video, fotografske in tekstovne materiale in jih poslali široki adremi novinarjev. O kampanji so poročali največji slovenski mediji.

REZULTATI

0

doseg ciljne skupine.

0

ogledov spletnega videa.

0

tekačev, vključenih v zbiranje elektrike za dobrodelne namene.

0

bo e-Golf prepotoval z energijo, ki so jo zbrali tekači na Volkswagen Ljubljanskem Maratonu.