Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

M.AI.A Prva AI asistentka v slovenskih trgovinah

Merkur
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

V Merkurju sta svetovanje in odlična uporabniška izkušnja na prvem mestu. Za dobro infromiranost kupcev v Merkurju že vrsto let skrbijo njihovi svetovalci, mi pa smo v revoluciji razvoja umetne inteligence prepoznali izvrstno priložnost, da nakupno izkušnjo Merkurjevih kupcev še dodatno izboljšamo.

IDEJA

Razvili smo komunikacijsko orodje, ki kupcem omogoča dvosmeren pogovor o rabi in negi več kot 16.000 Merkurjevih izdelkov iz kategorije Vrt in okolica.

S prvo AI asistentko v slovenskih trgovinah, ki smo ji nadeli ime M.AI.A (Merkurjeva AI Asistentka), lahko kupci o Merkurjevih izdelkih poklepetajo kjerkoli in kadarkoli.

Virtualno asistentko poganja umetna inteligenca, podobna tehnologiji ChatCGPT, ta pa je zasnovana za interakcijo z ljudmi in se ponaša s človeku podobnim vedenjem. Uporabnikom M.AI.A nakupno izkušnjo lajša z odgovori na vprašanja, povezana z nego ali uporabo različnih Merkurjevih izdelkov.

Fotografija in videz AI asistentke sta prav tako delo orodja za ustvarjanje fotografij s pomočjo umetne inteligence, med parametre za ustvarjanje fotografije pa smo dodali značilne lastnosti Merkurjevih svetovalcev, recimo prijaznost.

Kako pa naša AI asistentka pridobi podatke za odgovore?

Rešitev podatke preverja v podatkovni bazi in jih sinhronizira s podatkovnimi bazami orodja ChatGPT. Tako uporabnikom omogoča dostop do informacij, o katerih bi lahko prej le sklepali.

Rešitev smo razvili v sodelovanju z nekaterimi Merkurjevimi svetovalci. Cilj je namreč, da virtualna asistentka kot pripomoček za svetovanje služi tudi zaposlenim in jim tako lajša delo.

IZVEDBA

M.AI.A je za pogovor o izdelkih na voljo tako na Merkurjevi spletni strani kot tudi v trgovskih centrih.

Na spletu uporabniki ob vsakem izdelku s področja vrta in okolice najdejo poseben gumb, ki jim omogoči pogovor z AI asistentko. Vse, kar rabijo storiti, je, da izberejo izdelek, o katerem želijo izvedeti več, ob izdelku kliknejo na gumb “Začnite pogovor” in zastavijo želeno vprašanje. V trgovskih centrih lahko kupci z AI asistentko poklepetajo tako, da skenirajo QR kodo in odprlo se jim bo pogovorno okno, kjer lahko zastavijo vprašanje.

M.AI.A trenutno najbolje svetuje glede nege in uporabe izdelkov iz segmenta Vrt in okolica. Naš dolgoročen cilj pa je, da bo M.AI.A kupcem na voljo za pogovor o vseh 60.000 izdelkih iz Merkurjeve ponudbe.

Kaj lahko kupci vprašajo?

Če se uporabnik z virtualno asistentko pogovarja o rastlinah, jo lahko na primer vpraša, koliko svetlobe te potrebujejo, da bi optimalno uspevale. Če pogovor teče o čebulicah in semenih, pa lahko Merkurjevo asistentko vpraša, kdaj je popoln čas za sajenje.


KOMUNIKACIJA

Novico o novi Merkurjevi sodelavki smo pospremili tudi z oglaševanjem na digitalnih kanalih in v Merkurjevih trgovskih centrih.

V statičnih in video oglasih smo kupcem ponudili razlago o tem, kdo pravzaprav je M.AI.A in na kakšen način lahko poklepetajo z njo. Merkur pa je seveda svojo virtualno asistentko predstavil tudi na lastnih kanalih.


REZULTATI

0

podanih odgovorov na vprašanja

0

uporabnikov je dobilo ustrezen odgovor