Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Zvezda Bagel

Petrol
case
Play case video
video

IZHODIŠČE

Petrol je v tujini izjemno popularnim baglom obogatil svoj asortiman prehrambenih izdelkov.

Raziskava pa je pokazala, dav Sloveniji več kot 75 % potrošnikov sploh ne ve, kaj bagel je. Poleg tega so po prvem mesecu lansiranja, ko je promocija bagla potekala samo na prodajnih mestih in prek offline kanalov, bile prodajne številke skromne.

Zato smo imeli 2 ključna cilja: dvig zavedanja in dvig prodaje.

IDEJA

Ker je bagel globalna super zvezda, je prišel v Slovenijo pripravljen, da takoj postane zvezda.

Zato smo mu ustvarili samostojen profil na družbenih omrežjih in mu vdahnili samozavesten karakter. Tako je čez noč oboževalce zasul z darili, hkrati pa postal središče vsake popularne globalne in lokalne novice.

STRATEGIJA

Zaradi nizkega vseobsegajočega budgeta 2.800 EUR smo zaznali visoko potrebo po organskih in viralnih vsebinah, kar je najlažje doseči prek spleta. Še posebej prek FB, ki je tako postal naša glavna komunikacijska platforma.

Da izstopimo iz gneče več kot 300 konkurenčnih objav dnevno in presežemo hitro padajoče vrednosti organskega dosega, smo komunikacijo zgradili na 3 taktikah:

  • Jezikav in pretirano samozavesten ton komunikacije, ki ga je nemogoče spregledati.
  • Inovativnih kanalih in izvedbah, da pritegnemo pozornost.
  • Inovativno taktiko izvedbe marketinga v realnem času s komentiranjem vseh aktualnih popularnih novic.

Število oboževalcev za nas ni bilo pomembno, saj ne vpliva na organski doseg.

IZVEDBA

FB profil

Baglu smo ustvarili samostojen profil Bagel s Petrola, pri čemer smo 25 % budgeta namenili ustvarjanju zanimivih vsebin. Najprej smo potencialne potrošnike zasuli z unikatnimi digitalnimi darili, kot so bagel mobilna igrica, bagel zvonjenje, bagel ozadja za mobilne telefone in desktop naprave, vmesnik za Google Chrome, ki vse fotografije spremeni v fotografijo bagla itd.

Marketing v realnem času

Nato pa smo s pomočjo opaznih fotomontaž in pestrih komentarjev vse popularne lokalne in globalne novice povezali z baglom, kot da je njegova popularnost kriva za vse, kar se pomembnega dogaja.

Na vse komentarje smo se hitro odzvali in s posameznim uporabnikom v povprečju izmenjali 5 sporočil.

REZULTATI

0

dosega vseh uporabnikov FB v Sloveniji.

0

je povprečna stopnja vpletenosti pri objavah, pri čemer je povprečni engagement rate v industriji hrane in pijače 0,20 %.

0

organski doseg, kar pomeni 6-krat več od povprečnega organskega dosega.

0

+ dvig prodaje glede na prvi mesec, ko je kampanja potekala samo na prodajnih mestih in offline kanalih. Naslednji mesec se je prodaja povečala še za dodatnih 60 %.