Spletno mesto uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje. Več o tem

Agencija 101 logo
Agencija 101

SLEN

Čokolino na vsakem koraku

Podravka

IZHODIŠČE

Ko si pripravimo skledico popolnega Čokolina, nas vsaka žlica ponese v čarobnost otroštva, ko smo se zbudili in komaj čakali, da okusimo to popolno mešanico, začinjeno s slastno čokolado. Čokolino je resnično ena najbolj legendarnih znamk Podravke, ki je že desteletja trdno zasidrana v naši kulturni zavesti in danes simbolizira nostalgijo za številne generacije. Znamko tako ponosno razvijamo s spoštovanjem do njene jedrne identitete, hkrati pa jo prilagajamo sodobnim okusom in po novem, je vsem, ki se želijo nostalgiji predati na bolj modern in zdrav način, na voljo novi Čokolino Dark, narejen na osnovi 100 % polnozrnatega ovsa in bogat z vlakninami ter naslavlja popolnoma novo generacijo kupcev.Ohranja jedrno identiteto Čokolina, s čimer spoštuje tradicijo in omogoča nostalgijo na bolj sodoben način.

IDEJA

Slavsocks je priljubljena urbana znamka zaznamovana z značilnimi YUGO motivi, ki uživa veliko priljubljenost med mlado populacijo. Z občutkom domačnosti in nostalgije podobno kot Čokolino, Slavsocks tke bogato edinstvenost naše zgodovinske identitete v navidezno preprost, a izjemen dodatek - bele nogavice. V kampanji »Nostalgija za vsak okus« združujemo ti dve znamki, ki ne prinašata le nostalgičnih spominov, temveč tudi radost in udobje na vsakem koraku. Nova linija Slavsocks belih nogavic se ponaša še z eno kultno različico, ustvarjeno za vse, ki jih tudi danes navdušuje mešanica že dolgo znanih in sodobnih okusov ene najbolj kultnih blagovnih znamk na našem področju. Skupaj s predstavitvijo novega Čokolino Dark izdelka smo širši javnosti predstavili tudi to posebno sodelovanje s podjetjem Slavsocks - Čokolino bele nogavice.

IZVEDBA

Rdečo nit prepleta nostalgičnega šarma in modernega stila, ki je kreiral te Čokolino bele nogavice, smo tako ponesli v svet. Ko oboževalci nosijo ta “limited edition” kos, ne nosijo le urbanega, trendovskega modnega dodatka, temveč tudi simboliko, srčnost in spoštovanje, ki so prežeti v ta simbolni košček nesmrtne znamke. Omejena izdaja teh nogavic je bila na voljo širši javnosti prek zabavnih nagradnih iger na družbenih omrežjih Podravke in izbranih vplivnežev. Verjamete ali ne, te "must-have" nogavice so postale generator odličnega organskega dosega!

REZULTATI

0

ljudi se je na Podravkinih platformah potegovalo za bele “čarape”



0

ljudi pa je organsko dosegla ta kampanja